Усі випускники складуть єдиний тест з української
У 2015 році усі одинадцятикласники складатимуть єдиний тест з української мови, результати якого зараховуватимуться як державна підсумкова атестація за підсумками навчання у школі, а також як зовнішнє незалежне оцінювання, результати якого можуть бути використанні при вступі до вищого навчального закладу.
Про це повідомив заступник міністра освіти і науки Павло Полянський під час прес-конференції щодо особливостей проведення державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання у 2015 році.
За словами Полянського, цього навчального року Міністерство освіти і науки та Український центр оцінювання якості освіти створять єдині тести для оцінювання знань випускників шкіл лише з української мови, а тестування з цього предмета планується провести у квітні.
Він також повідомив, що поєднання зовнішнього незалежного оцінювання з іншими предметами ДПА, яке було заплановано раніше, було відтерміновано у зв’язку з соціально-політичною ситуацією на Донбасі, в наслідок якої навчальний процес не розпочався для майже половини учнів регіону і вони не матимуть можливості повністю пройти навчальну програму й належно підготуватися до підсумкових іспитів.
Заступник міністра повідомив, що у 2015 році одинадцятикласники складатимуть три шкільних іспити: поєднаний тест з української мови, іспит з математики чи історії України, а також іспит з третього предмета за вибором учня.
Цього навчального року державна підсумкова атестація вперше відбуватиметься не за міністерськими збірниками завдань, а винятково за завданнями, що розроблятимуть школи.
Також Павло Полянський повідомив, що державна підсумкова атестація як форма оцінювання знань учня при завершенні початкової школи, основної школи та старшої школи не може бути скасована, оскільки її проведення передбачено законодавством ще з 1999 року.
У свою чергу, директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук наголосив, що всі випускники 11-х класів складатимуть ЗНО та ДПА з української мови за єдиними тестами.
Write a Comment